måndag 19 maj 2008

Sjösjuka på torra land?!

Känner mig fortfarande inte riktigt bra. Blir åksjuk av att köra bil, när jag ligger i sängen känns det som om jag varit på sjön en hel dag och allt gungar.

Var hos läkaren i morse och det såg bra ut i öronen, men mitt blodtryck var mycket lågt, 95/60!
Läkaren gjorde flera tester, så det kändes nästan om om jag fick göra nykterhetstest med pekfingret på näsan osv.

Han hittade inget galet (förrutom blodtrycket) och jag ska i morgonbitti återkomma och ta en massa blodprover på fastande mage. Bla ska han ta blodanalys, kolla sköldkörteln och b-vitamin.
Ska bli intressant och se om de hittar något som är ur balans.

Har precis läst på lite om B-vitaminbrist och en hel del symtom stämmer in på mig (yrsel, minnesstörningar, trötthet, orkeslös, lättretlig mm). Ser man det så här svart på vitt kan jag inte vara rolig att leva med alla gånger.

Andra bloggar om , , ,

Inga kommentarer: