torsdag 19 februari 2009

Det bubblar i mig

Fy f-n vilken hemsk PMS jag har dessa dagar.

Igår kväll kom jag hem vid halv nio efter att ha varit på kurs var jag både hungrig, trött och med kraftig PMS. Det är ingen bra kombination.

När jag sen hittar maken sittandes i soffan (utan att han lagt barnen) och inte ordnat med middag till mig gjorde inte saken bättre.

Sen upptäckte jag att tvättmaskinen strejkade.

Jag tycker synd om maken som fick höra ett och annat igår. Försökte bita mig i tungan men det gick inte. Vi lyckades iallfall fixa tvättmaskinen tillsammans men jag fick ordna mat till mig själv samtidigt.

Just nu bubblar alla hormoner runt i mig så jag håller på att bli tokig. Sockersugen är jag också. Så pass sugen att jag faktiskt "syndar" lite från mitt sockerförbud och smaskar på några rutor 70% choklad.



Hur jag ska kunna vara trevlig på festen vi ska på i morgon förstår jag inte.

Andra bloggar om , ,

1 kommentar:

Anonym sa...

hehe, kul att när jag tagade "hormoner" kommer det bara upp inlägg om PMS