måndag 2 mars 2009

Nähä, det hjälpte inte

Igår stod jag i en hall och hejade på när storkillen spelade fotbollsturnering.

Att göra det när man redan har lite ont i ryggen kanske inte är det bästa. Hårda bänkar att sitta på och hårda stengolv att stå på.

Så när vi kom hem så lurade jag med mig storkillen ut på en skidtur. Allt för att få röra lite på mig och kanske få loss skiten som satt i ryggen.

Vi var ute på en härlig tur i en timme. Storkillen fick nya skidor av tomten så det blev lite teknikträning och visst han trillade en hel del, men tillslut så fick han till det.

Lite nödproviant är alltid bra att ha med sig

Men sen small det till på kvällen. Ryggen värkte och det blev bara värre. Idag kan jag inte titta ner, nacken är helt låst. Tur nog har jag fått tid hos en kiropraktor i eftermiddag. Vi får se om han kan hjälpa mig.

För hjälp behöver jag verkligen just nu!

Andra bloggar om , , ,

Inga kommentarer: