tisdag 31 mars 2009

Slå knut på sig själv?

Nu drar det igång, ja fotbollssäsongen alltså.

I går fick jag storkillens träningstider, ihopslaget med innebandytiderna som fortfarande pågår har han träning 5 gånger i veckan.

Måndag: innebandy
Tisdag: fotboll
Onsdag: fotboll
Söndag: fotboll på morgonen, innebandy på kvällen

Nu är visserligen innebandy säsongen på väg att ta slut så vi kanske kan hoppa över en av de träningarna. Men då måste nog måndagsträningen ryka. Detta för att den är i liten hall och det är bättre att han spelar i stor hall.

Till detta tillkommer även lillkillens gympa på söndags morgonen (där jag är ledare) samt att den 19 april börjar lillkillen på fotboll. Den är självklart på söndagsmornar den med!

Sen vill (måste) även jag kunna träna. Förhoppningsvis på tisdagar (body jam) och lördag förmiddag (afro). Kan jag även få till ett bodybalance pass däremellan (måndagar?) så vore det toppen.
Ja visst ja, sen har jag holländska kursen på onsdagar.

Utöver detta tillkommer även både fotbolls- och innebandycupper.

Maken då, undrar ni säkert. Jo visst. Han finns och lever, men det är slutspurt i skolan och han jobbar varannan helg!

Vi får se hur detta slutar...

Andra bloggar om , , , , ,

Inga kommentarer: