måndag 23 mars 2009

Viktiga val

I helgen har jag valt ut nya glasögon. Det är ett stort beslut och lägger man till lite feghet så kan det bli ett mycket svårt beslut.

De jag har idag har jag nu haft i fem år och tröttnat på rejält!
Så i födelsedagspresent har jag önskat mig bidrag till nya bågar och nu är beslutet taget.

Jag gick in på Specsavers häromdagen och bokade synundersökning och lånade hem tre par för att testa. Men ingen av dessa funkade.
Så efter undersökningen var maken med och kollade och kommenterade. Vi fick även hjälp av en mycket envis men ärlig optiker som hjälpte oss. Jag gick hem med fyra par för att se vad jag tyckte och valet är nu gjort.
Det bästa med detta val är, förutom att jag får snyggare glasögon, att dessa två par endast kommer kosta 3300 kr inklusive synkollen!




Bilderna lånade från Specsavers.se

Andra bloggar om , , ,

Inga kommentarer: