tisdag 30 december 2008

Silence! I kill you!

En kväll i somras träffade jag goa vänner på det lokala haket för en kväll med mycket prat och skratt.

När kvällen var slut visade det sig att det även blev väldigt mycket cava som slank ner.

Under hela kvällen var det ett väldans tjat på tjejerna om något roligt de sett på you tube. Det var något om en "död terrorist".

Någon dag senare när jag kurerat mig efter cavan så gick jag in och tittade på klippet och med ens så förstod jag alla skämten de dragit.

Någon dag innan jul visade Kanal 5 en show från Jeff Dunham och det var bland det roligaste jag sett. Helt underbart! Men roligast var nog inte Achmed the dead terrorist utan Walter. Tänk att en docka kan göra så härliga miner!

Men det är iallafall Achmed som får mig och tänka på mina härliga vänner, konstig koppling eller hur!



Andra bloggar om , , , ,

Inga kommentarer: