torsdag 27 november 2008

Gift på slottet

Oj vilka dagar det har varit. Långa och intensiva, men kul att träffa alla kollegor från hela landet.

På tisdagskvällen var vi som jag nämt tidigare på slottsmiddag, men inte vilken som helst, det var ett mord som begåtts och vi gäster skulle klura ut vem mördaren var.

Vi var på Örebro slott och fick vara med om föreställningen/middagen "Gift på slottet". Vilken överraskning det var då ingen bland gästerna visste att det var ett sådant evenemang vi hamnat på.

Nu ska jag inte avslöja vem mördaren var men jag måste medge att jag gissade vem det var, men vissa fakta som kommit fram i handlingen gjorde att jag tvekade och gissade på en annan istället. Jag skulle följt min magkänsla!

Men vilka skådespelare det var. Helt underbara!





Andra bloggar om , , , ,

Inga kommentarer: