måndag 7 december 2009

Trött måndag

I dag är jag extra trött och ljuset som jag behöver har valt att lysa med sin frånvaro.

Helgen har varit fylld av allt möjligt. Lördagen gick i julstökets tecken. Det blev både jullimpa, lussebullar, köttbullar till julafton och pepparkakshus. Mamma kom och hjälpte till och barnen tyckte det var kul.

Söndagen var det innebandymatch och sängköp som stod på schemat.

Kvällen avslutades med bad, choklad och bubbel även denna söndag. Det kanske är något man ska införa som tradition. Hmm ska kanske testa även nästa söndag...

Eftersom jag är så trött nu så ska jag i eftermiddag åka förbi hälsokosten och se om de har något tillskott som är lite uppiggande. Så här kan jag inte fortsätta.

Har även 55 min massage inbokad hos världens bästa massör.

Andra bloggar om , , , ,

Inga kommentarer: