måndag 11 augusti 2008

Back in business!

Nu är jag tillbaka.
Har haft det underbart och alldeles perfekt.
Åland var lagom slappt, mycket vedeldad bastu, mycket umgänge med familjen och mina föräldrar. Stugan bokad för nästa år igen.

Utsikten från altanen på Åland!


Sen besök från Holland vilket var alldeles underbart. Lekte turist i Stockholm och åkte på rundtur med båt under stockholms broar.

Sen landstället i Blekinge med en camping-avstickare till österlen.
Vi kom ner till landet och då regnade det lite på eftermiddagen, men sen regnade det inte en droppe på två veckor och när vi skulle åka hem kom regnet.
Vi hade det underbart, dagarna fylldes med bad, mer bad, paddla kanot, mer bad och kortspel på kvällarna.
Vi tog en avstickare till österlen och campade på Löderups Strandbadscamping. Det var som att vara på playan vid medelahvet. Helt underbart.

Ja, vad säger man. Min semester har nog varit den bästa på många år och jag har nu laddat mina batterier till max.
Nu ser jag fram emot torsdagens avfärd mot Rom.

Andra bloggar om , , , , ,

Inga kommentarer: