måndag 28 april 2008

Roma qui veniamo

In agosto il miei marito ed io andranno a Roma per una fine settimana piacevole i appena due di noi! Amo quella città e sono stato là una volta. Non posso attendere appena per mostrarla al mio marito. Noi chiamata di allso di volontà la piccola città Terracina.*


Det ska bli så härligt att åka iväg bara maken och jag. Äta god mat, titta på underbara historiska monument. Eftersom det är i mitten av august vi åker finns det risk/chans att det är ruskigt varmt och därför tänkte vi åka till Terracina för att bada och njuta av den lilla fiskebyn men lång sandstrand.





* Ungefär: I august åker min man och jag till Rom för en helg på tu man hand. Jag älskar den staden och har varit där en gång förrut. Jag längtar efter att få visa den för min man. Vi kommer även åka till den lilla staden Terracina. Översatt med hjälp av Babel Fish

Inga kommentarer: