måndag 26 oktober 2009

Världens bästaste mamma!

Storkillen har sedan i somras fastnat för en bokserie som handlar om Bk Pantern.
En härlig serie ungdomsböcker som handlar om fotboll, vänskap och kärlek.

Vi hittade första boken av en slump i en fyndlåda och storkillen sträckläste boken i hängmattan på landet. Jag har sedan köpt de resterande böckerna i serien. Men den sista och avslutande delen har inte gått att hitta. Den har varit helt slut från förlaget i flera år.

Tillslut gjorde jag ett sista försök och skickade ett litet mail till författaren för att fråga om han visste vart jag skulle kunna få tag i den.

Jag hade tur. Författaren var en så vänlig själ så han hade tydligen några exemplar i sin matkällare och dagen därpå hade storkillen fått ett signerat exemplar i brevlådan.

Detta har gjort att jag i fredags fick titeln Världens bästate mamma av storkillen!

Andra bloggar om , , , ,

Inga kommentarer: