tisdag 13 oktober 2009

Totally lost

Om mindre än tre veckor ska jag gå på röda mattan och gå på en biopremiär.
Det är något som jag inte gör varje dag (läs aldrig).

Det stora problemet är nu vad f*n ska jag ha på mig!

Jag har scannat lite på andra galapremiärer här och här. Det jag har kommit fram till att jeans är helt okej och det känns bra. För i jeans trivs jag.

En snygg sjal funkar även det. Två snygga svarta jackor har jag att välja mellan beroende på väder.

Men resten då?

Jag sitter i vanliga fall här ute på min ö, så där blir det mycket stickat för att hålla värmen. Tror inte det passar till en galapremiär.

Jag är helt enkelt totally lost.

Jag behöver hjälp!
Någon som kan komma med bra tips?

Andra bloggar om , ,

1 kommentar:

Ullis sa...

tunika? http://www.bubbleroom.se/kategori/tunikor/2265/tunikor.aspx

åsså nåt snyggt karamelligt om halsen? ;)