torsdag 7 maj 2009

Jag känner mig givmild



Nu kanske jag är väldigt sen av mig, men jag har äntligen lyckats skaffa mig Spotify! Och hur underbart är det inte!?

Eftersom jag lyckades komma över flera invites tänkte jag vara generös och ge bort 2 stycken till andra behövande. För det kanske finns fler än jag som ännu inte upptäckt hur roligt spotify är.

Så skriv en liten kommentar innan söndagen 10/5 kl 18,00 så får vi se om du har turen med dig.

ps. smicker, mutor, länk från egen blogg mm kan kanske öka dina chanser.


Andra bloggar om , ,

5 kommentarer:

Ullis sa...

vad kul att det ordnade sig!
smickrar dig gärna, men behöver ingen invite ;)

Anonym sa...

Hej skulle hemskt gärna vilja ha en invite, varit med i massa olika tävlingar och sånt men aldrig lyckas få någon. ifall du väljer mig så är min mailadress sif_flicka@hotmail.com. du vore skit schysst om du valde mig!! ;)

Anonym sa...

Hej! Jag har kämpat enormt länge utan att få tag i en invite, så jag skulle hoppa högt av glädje om jag fick en av dig. radioskuggan@hotmail.com

Anonym sa...

Hej "Lilla Mell"! :)
Trevlig blogg, har faktiskt besökt sidan någon gång förut.
Det här inlägget passade mig utmärkt, jag är nämligen lika sent ute som dig. Har varit på jakt efter en invite ett tag, men aldrig lyckats få tag på någon. :/
PS, hoppas ni får ett trevligt studentfirande, tar också stundenten snart...
I fall att: tobias.marklund@hotmail.com

Anonym sa...

Jag är också intresserad av en inbjudan till Spotify!
En liten muta, kan länka till dig på min blogg - http://trisspalandet.blogspot.com/ - om jag får en invite. ;)
Skulle vara jättesnällt, har letat hur länge som helst...
Min mail, trisspalandet@live.se :)