fredag 17 oktober 2008

Vad ska jag göra...


I helgen ska maken jobba båda dagarna så barnen och jag får roa oss själva.
Tur nog har storkillen varken träning eller matcher så han är helt ledig. Lillkillen har sin gympa mitt på dagen på lördag, men annars är kalendern helt tom!

Vad ska vi göra? Jag är så van att helgen är så fullbokade så att vi nästan har minutpassningar. Det finns en hel den saker som jag borde göra, men jag tror nog att jag skjuter upp det.

Förhoppningsvis så kan vi hälsa på vännen som har barn som är lika gamla som killarna. Det var läääänge sen vi sågs.

Men om vi inte gör det så ska vi nog ligga och pilla oss i naveln alla tre. Det har samlats mycket ludd där på sistone!


Uppdatering: Vännen hade tyvärr fullt upp, vi får helt enkelt pilla bort luddet...men det gör inget :-)

Andra bloggar om , , ,

Inga kommentarer: