måndag 13 oktober 2008

Mamma mia vad vi sjöng!

I lördags var det äntligen dax att få se Mamma mia igen och denna gång var det tillåtet att sjunga med för fullt.

Storkillen och jag gick med hans bästa kompis och dennes mamma. Tyvärr var det väldigt få på just denna visning så det blev inte någon stämning som jag hade hoppats på.

Det största misstaget som har begåtts med denna version är att den vanliga texten var helt borttagen och endast sångtexten visades. Villket jag anser är ett stort misstag då vi fick sitta och viska och översätta åt våra två nio-åringar som annars inte hade hängt med alls.

Men sjöng, det gjorde vi alla fyra!! Med glädje!!

Jag kan tänka mig att se den igen, men denna gång utan sonen och gärna med några tjejkompisar efter att ha intagit en härlig middag med dem innan.


Andra bloggar om , , , ,

Inga kommentarer: