söndag 1 juni 2008

Äntligen är helgen slut!

Att vila ut och slappa på helgen är något som inte har hänt mig den senaste tiden.

Som vanligt har helgen varit fylld av aktiviteter, skjutsande och fixande. I dag hade jag så fullt upp att jag till och med räknade fel på en hel timme. Det blev lite struligt.
Maken har haft tenta igår och varit på skolan hela dan idag för att ladda inför tisdagens tenta.

Skämtsamt, men med allvar, brukar jag säga att jag just nu är ensamstående med två barn och hus. Jag tycker synd om maken som går miste om så mycket med barnen just nu, det tär på oss alla.

Men nu är det söndagskväll och jag ska bara göra några småsaker innan kudden kallar. Laga klart lite kläder, slänga in en tvätt, röja upp lite i köket som ropar "hej kom och hjälp mig" förbereda inför morgondagen.

Något jag velat gjort i flera veckor är att fixa till tånaglarna lite så att de får lite fint lack på sig, men det skjuter jag hela tiden upp eftersom jag måste fixa annat.

Andra bloggar om , , ,

Inga kommentarer: