måndag 3 mars 2008

Behöver förlänga helgen...

Denna helg har varit så fullspäckad så jag behöver två dar till för att vara redo för att börja veckan.

I lördagsmorse mötte jag maken i dörren (han praktiserade hela natten hos polisen och kom hem när vi åkte). Barnen och jag åkte till en fotbollsturnering som avslutades på McDonalds för att fira stora killens guld!
Sen handling (till söndagens innebandycafeteria) med en sockerhög 4½ åring på willys, det är inte att leka med!

Kvällen avslutades iallfall hos fd grannen i hennes tillfälliga bostad med god mat och melodifestival.

Söndagen bar iväg vid 10,30 och vi var inte hemma förrän 21,30. Däremellan han vi med en innebandyturnering, cafeteriatjänstegöring, snusa nyfödd go bebis samt fira svågerns födelsedag!

Jag vill inte ens börja tänka på hur hemmet ser ut, hur full tvättkorgen är och hur mycket det ekar i kylen!

Men i kväll ska jag gå på en fotokurs hos medborgarskolan!

Inga kommentarer: