onsdag 18 augusti 2010

Vintage

Mina svärföräldrar tillhör den typen av människor som är hamstrar. De sparar de mest konstiga och onödiga saker. Det står ungefär 15 trasiga stolar i deras garage som svärfar säger att han ska laga. Det står även ett fint biljardbord där, men eftersom det står 15 trasiga stolar på det så går det inte att använda. Det finns även skidor och annan utrustning som var morderna och bra när deras barn var små. Vilket var för över 30 år sedan.

Men det finns vissa saker som jag beundrar och tackar dem för att de sparar. I somras fick jag en klänning av min svärmor. En härligt blå volangklänning från Laura Ashley. En ljuvlig vacker fotlång klänning som passar mig perfekt. En klänning som hon köpte för 30 år sedan efter att ha sett den i London.

En äkta Laura Ashley vintage klänning!

En huvudlös mannekäng






Andra bloggar om , , , ,

2 kommentarer:

Anonym sa...

sjukt snygg!
kram, U

Anonym sa...

Den är bara sååå du. Supersnygg! Me like!
kram/A