måndag 11 januari 2010

Vardag

I'm back!

Har haft 15 dagar ledigt från jobbet. Smygstartade med att jobba två dagar i förra veckan.

Vi har firat jul och nyår hemma i gott sällskap. Ätit alldeles för mycket god mat och rester i flera dagar på det. Det har spelats spel (både wii, Ubongo, Uno, Magilabyrinten och Cranium), åkt pulka, åkt skidor, varit på bio, grillat korv, simmat i badhuset och bara haft det skönt.

Men nu är vardagen igång igen. Känns både skönt och nervöst.

Nervöst för att denna vår kommer att bli en utmaning.

Utmaningen består av att det händer väldigt mycket på jobbet och för att jag ska bestämma mig för om jag ska plugga till hösten eller inte. Ja, sen ska jag väl också bli bättre på att röra på mig och ta hand om mig själv...

Vi får väl se hur det går! Utmaningen 2010 har börjat!

Andra bloggar om , ,

1 kommentar:

Kapybaran sa...

ser framför mig hur Jihde säger "utmaning 2010 börjar........ NUUUUUUU!" ;)
Love,
u